REGULAMIN KART PODARUNKOWYCH I VOUCHERÓW

I. Warunki nabywania i korzystania z Karty/Vouchera

  1. Niniejszy regulamin ustala warunki nabywania i korzystania z:
    - Kart Podarunkowych,
    - Voucherów Turystyczny
    - Voucherów Rehabilitacyjnych
    realizowanych przez Fundację Fly
  1. Wystawcą w/w jest Fundacja Fly, ul. Świętojańska 36/2; 81-372 Gdynia
  2. Karta Podarunkowa– będąca własnością Wystawcy i wydana na okaziciela bądź imiennie, w formie zmaterializowanej, może być wydana na dowolną kwotę, ważna w terminie określonym na zakupionej Karcie. Kartą Podarunkową można opłacać dowolne zajęcia realizowane w ramach Uniwersytetu Trzeciego Wieku przy Fundacji Fly.
  3. Voucher Turystyczny - będący własnością Wystawcy i wydany na okaziciela bądź imiennie, w formie zmaterializowanej, może być wydany na dowolną kwotę, ważny w terminie określonym na zakupionym Voucherze. Voucherem Turystycznym można opłacać dowolne wycieczki organizowane przez Fundację Fly. W/w voucher można również spożytkować wykupując albumy ze zrealizowanych wycieczek.
  4. Voucher Rehabilitacyjny - będący własnością Wystawcy i wydany na okaziciela bądź imiennie, w formie zmaterializowanej, może być wydany na dowolną kwotę, ważny w terminie określonym na zakupionym Voucherze. Voucherem Rehabilitacyjnym można opłacać zabiegi wykonywane wyłącznie w Centrum Rehabilitacji przy Fundacji Fly.

II. Sposób nabycia Karty/Vouchera

  1. Kartę Podarunkową/Voucher Turystyczny można nabyć w biurze Fundacji Fly na ul. Świętojańskiej 36/2; 81-372 Gdynia;
  2. Voucher Rehabilitacyjny można nabyć w Centrum Rehabilitacji przy Fundacji Fly na ul. Świętojańskiej 32/13, 81-372 Gdynia.
  3. Nie jest możliwym uiszczenie opłaty za nowo wydawaną Kartę/Voucher za pośrednictwem innej Karty czy Vouchera.
  4. Karta/Voucher nie podlega zwrotowi .
  5. Karta/Voucher nie podlega wymianie na środki pieniężne.
  6. Saldo nie podlega oprocentowaniu.
  7. Saldo danej Karty nie może być powiększane.
  8. Kartę/Voucher można zmówić również drogą elektroniczną i telefoniczną opłacając jej wartość na konto Fundacji Fly BNP Paribas Bank Polska SA nr 69 1750 0012 0000 0000 3735 6956. Po zaksięgowaniu środków na koncie Fundacji Fly klient drogą telefoniczną lub mailową zostanie poinformowany o możliwości jej odbioru. Dane Fundacji są powielone pod niniejszym regulaminem.

III. Sposób zapłaty Kartą/Voucherem

  1. Płatność przy użyciu Karty/Vouchera następuje poprzez okazanie w/w w chwili zapłaty za usługę/towar.
  2. W przypadku zapłaty Kartą, Saldo zostanie pomniejszone o kwotę ceny należnej za usługę/towar.
  3. W przypadku gdy cena usług/towarów wybranych przez Klienta przewyższa kwotę Salda, Klient jest zobowiązany i uprawniony do dopłaty brakującej części ceny w sposób honorowany w placówce.
  4. W przypadku gdy cena usług/towarów wybranych przez Klienta jest niższa niż kwota Salda Wystawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi bądź Nabywcy pozostałej na Karcie/Voucherze kwoty Salda i tym samym niewykorzystane przez klienta Saldo pozostaje na Karcie/Voucherze.

IV. Prawa i obowiązki Klienta i Nabywcy

  1. Nabywca ponosi pełną odpowiedzialność za udostępnienie Karty/Vouchera innym osobom i tym samym zobowiązany jest dopełnić starań uniemożliwiających wejście w posiadanie Karty/Vouchera przez osoby nieupoważnione.
  2. Klient może sprawdzić Saldo w odpowiedniej placówce Fundacji Fly.
  3. Klient jest zobowiązany dbać o należyty stan techniczny Karty/Vouchera.
  4. Klient ponosi wszelką odpowiedzialność z tytułu naruszenia postanowień Regulaminu.

V. Uprawnienia i odpowiedzialność Wystawcy

  1. Wystawca ma prawo odmówić przyjęcia zapłaty Kartą/Voucherem w przypadku gdy:
    - Upłynął termin ważności Karty/Vouchera;
    - Saldo na Karcie/Voucherze wynosi 0 zł;
    - Otrzymał on wiarygodną informację, że Klient wszedł w posiadanie Karty/Vouchera w sposób bezprawny;
    - Poweźmie uzasadnione podejrzenie, że Karta/Voucher została przerobiona w sposób przez niego nieautoryzowany bądź sfałszowana;
  1. Uszkodzenia Karty/Vouchera, które uniemożliwia odczytanie zapisanych na niej danych, w szczególności danych o Saldzie.
  2. W przypadkach wskazanych w pkt. V. 1 Wystawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi bądź Nabywcy pozostałej na Karcie/Voucherze kwoty Salda i tym samym niewykorzystane przez Klienta Saldo przepada.
  3. Wystawca dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia niezakłóconego działania Kart/Voucherów. Jednakże zastrzega on sobie prawo do czasowego wstrzymania możliwości płacenia za ich pośrednictwem w przypadku awarii bądź modernizacji technicznej infrastruktury niezbędnej do korzystania z Kart/Voucherów.

VI. Postępowanie reklamacyjne

  1. Wszelkie ewentualne reklamacje dotyczące Kart Podarunkowych/Voucherów winny być zgłaszane pisemnie w biurze Fundacji Fly bądź listownie na adres korespondencyjny Wystawcy.
  2. Zgłoszenie reklamacyjne winno zawierać szczegółowy opis zdarzenia będącego przedmiotem reklamacji.
  3. Wystawca rozpatrzy poprawnie zgłoszoną reklamację w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania zgłoszenia chyba, że dla rzetelnego jej rozpatrzenia koniecznym będzie dostarczenie Wystawcy dodatkowych informacji. W takim wypadku powyższy termin liczony jest od daty dostarczenia takich informacji.
  4. Postanowienia powyższe nie naruszają uprawnień Klientów będących konsumentami a przewidzianych powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.

VII. Ochrona danych

  1. Wystawca przetwarza, z zastrzeżeniem dane osobowe Nabywcy w zakresie umożliwiającym prawidłowe rozliczenie nabycia Karty/Vouchera.
  2. Wszystkie dane osobowe w rozumieniu niniejszego paragrafu są przetwarzane przez Wystawcę zgodnie z przepisami Ustawy z 10.05.2018 roku (Dz. U. 2018 poz. 1000) o ochronie danych osobowych.
  3. Dodatkowo na adres poczty elektronicznej Nabywcy mogą być wysyłane informacje handlowe w rozumieniu art. 10 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jednolity Dz.U. 2020 poz. 344), pochodzące od Wystawcy.
  4. Nabywca ma prawo do wglądu w swoje dane osobowe, a także prawo do ich edycji i żądania zaprzestania ich przetwarzania.

 

Fundacja FLY
Gdynia, ul. Świętojańska 36/2
Tel. 693-99-60-88, 517-383-828.
E-mail: 
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Centrum Rehabilitacji przy Fundacji Fly
Gdynia, ul. Świętojańska 32/13
Tel. 798-179-942.
E-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

BNP Paribas Bank Polska SA nr 69 1750 0012 0000 0000 3735 6956

 Regulamin obowiązuje od 18.11.2020